Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Levél

2007.05.18. 18:55 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: gondolat barátság szeretet lindás szomoró

Voltál már úgy, hogy megírtad a levelet, de nem küldted el? Elolvastad százszor-ezerszer. Minden a helyén van, minden passzol.  Nincs benne indulat, sem vád, felesleges ömlengés, megalázkodás. Csak olyan természetes, mint Te vagy. Lényegtelen dolgokról írtál, arról, hogy mi történt veled tegnap, hogy bevásárláskor találkoztál egy kedves nénivel, hogy elejtetted a vázát és darabokra tört, hogy vettél egy szelet csokit csak magadnak, de aztán megosztottad a testvéreddel. Mindennapos dolgok, átlagos események. De te mégis leírtad, mert meg akarod osztani Vele ezt is. Azt akarod, hogy tudja létezel, mert az életed részének tartod.
Felöltözöl. Elindulsz a postára. Ahogy közeledsz egyre félsz, gyűrögeted a levelet. Végül elmész a posta előtt, a levél a kezedben marad és te hazafelé veszed az irányt.
A levél a fiókodba kerül. Ott porosodik, néha előveszed, elolvasod, és bánod, hogy sose kapja meg, akinek szól.
Közben talán valahol valaki minden reggel a postást várja, reménykedve, hogy egyszer majd jön egy levél, és ezt olvashatja "képzeld péntek reggel a boltban egy idős asszony...."

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr4982219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni · http://keszegecske.b13.hu/ 2007.05.21. 18:08:08

Sajnos voltam már így..:(

rozita · http://rozita.freeblog.hu 2008.04.04. 13:41:46

(tudom régi bejegyzés, de most olvastam)
én jutottam már odáig, hogy bemenem a postára, kifizettem a bélyeget, bedobtam a levelet, majd msáfél óra múlva sírva mentem vissza és kértem a levelemet, s a fél posta azt kereste, mintha az életem múlott volna rajta.... visszakaptam, s utána amiatt sírtam, hogy ilyen gyáva vagyok...

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2008.04.04. 18:45:51

és valaha megtudta a címzett, hogy írtál neki egy levelet?
nem tudom Te, hogy vagy vele, de ritkán írok levelet és igen nagy megtiszteltetés, ha valaki kap tőlem, mert nemcsak szavakat, mondatokat írok, hanem elküldöm benne a lelkem egy részét is. Ezért nekem is sokszor nehéz elküldeni. Amúgy én modern korba csináltam olyat, hogy megírtam az emailt, elküldtem, majd meg is bántam, és tudtam a jelszavát...kitalálhatod mi történt utána..


süti beállítások módosítása