Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Szerinted az antilop és az oroszlán lehetnek barátok?

2007.04.20. 09:58 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: gondolat barátság lindás

Szerinted az antilop és az oroszlán lehetnek barátok? Lehet barát a préda és a vadász? Talán ha egyszer az antilop nem menekülne, az oroszlán pedig nem teperné le, hanem csak állnának egymással szemben. Talán akkor rájönnének, hogy milyen értékes a másik. Talán az antilop csodálná az oroszlán erejét, bátorságát. Az oroszlán pedig az antilop kecses mozgást, gyengédségét. Talán lehetséges, hogy akkor, ott kialakul valami. Valami csodálatos. Talán az a pillanat nem a harcról és nem a természet törvényéről szólna. Hanem két élőlényről, akik felfedezték a másik értékét. Mindketten feladnak valamit magukból. Az ösztönüket. Felülemelkednének saját szokásaikon. Az oroszlán lemond az élelemről, hogy valami különlegeset ismerjen meg, az antilop pedig megbízik a legnagyobb ellenségében.
Talán nevetséges az egész. Nem lehet barát egy oroszlán és egy antilop. De valahol a szívem mélyén én mégis szeretnék hinni abban, hogy egyszer egy oroszlán és egy antilop...

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr4361099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Poqi · http://poqita.blogol.hu 2007.04.21. 21:36:17

tök jó az új dijáznod! :)
elhoztam az Alkimistát (bár gondolom azé hagytad ott :D:P) és kiolvastam :) vasárnap viszem.
ja és köszi h megcsináltad ill rájöttél h kell felrakni majd a statot :)

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2007.04.21. 22:39:59

Majd lesz még jobb ez csak próba:) mert azt akarom, hogy a blog külseje is jobban kifejezzen engem :) és gondoltam erre a legmegfelelőbb, ha a kedvenc fotóimmal díszítem :)
Igen. Azért hagytam ott. :)
Azé lehetsz is hálás, mert jó sokat szórakoztam vele :)

Móni · http://keszegecske.b13.hu/ 2007.05.01. 12:27:10

Lehetnek...csak egyszer el kellene kezdeniük más szemmel nézni a másikat...csoda történne..

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2007.05.01. 15:27:27

Szerintem is lehetnek :) Csodák pedig léteznek, elég csak ránézni egy kisbabára :)


süti beállítások módosítása