Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Hedvig és Leo

2007.02.15. 11:42 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: lindás vidám

Megint felvettem a kétlaki életet, mert megkezdődött a következő félév. Azért az olyan jól érzéssel tölt el, hogy már csak 1,5 év és vége és hihetetlennek tűnnik, hogy 3,5 fél év ilyen gyorsan eltelt.
Az órarendem szerintem nagyon jó, mert ugye minden délutánom szabad. Az órák sem rosszak, sőt van olyan, ami kifejezetten tetszik. (mondjuk az egyik szerdai órát oktató tanárt visszarepíteném oda ahonnan jött... csak mert nem azért járok egyetemre, hogy a tollbamondást gyakoroljam!!!!)
Még decemberben mikor hazajöttem, elhoztam magammal Ernőt, a kis növényünket. És sajnos nem bírta az  itthoni levegőt és meghalt. Vagy legalábbis beőszült.
Szóval valami hiányzott a szobából. Ezért vettem egy Hedviget(kacsa) és egy Leot (zsiráf) és most lent lubickolnak nekünk. Rendkívül tartós felépítésüknek köszönhetően remélem, hogy ők tovább velünk maradhatnak!



Kedd délután taliztam Andussal végre. Már olyan régen nem láttam. Jó volt vele beszélgetni, látni. Az egyik olyan ember az életemben, akitől rengeteget tudok tanulni, meg aki mindig ott van és tényleg őszintén megmondja a véleményét, meg segít, hogy fejlődhessek és ez nekem nagyon sokat jelent.
Voltam vele misén is. Az atya, olyan beszédet mondott, hogy a mise végén alig tudtam felállni, annyira megérintett. Nagyon. Valamilyen szinten még most is hatása alatt vagyok.
Rádöbbentem, hogy akármilyen jól tudok valamit, akármennyire féltem a másikat, nem akadályozhatom meg, hogy elkövesse saját hibáit. A legjobb, amit tehetek, hogyha ott leszek mellette, ha szüksége van rám.

Kaptam egy szórólapot is. A „72 ÓRA KOMPROMISSZUM NÉLKÜL” nevű programról. Lényege, hogy 3 napon keresztül kell különböző szociális feladatokat elvégezni, amit a szervezők kiadnak. Lehet ez játszótér felújítás vagy idősek látogatása. Szóval bármi, amivel segíthetsz, szebbé teheted az életet. A pogramot március 16-18. között tartják meg. Akinek van kedve jelentkezzen. Igazából csoportokat várnak, ezért szólj barátaidnak és vegyetek részt együtt benne! Részletesebb info: http://oki-iroda.hu/72h

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr4336809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritusss · http://ritusss.freeblog.hu 2007.02.15. 17:50:50

Itt Szhly-en is volt ilyen 72 óra k.n. Nekem tetszett, bár nekem szakmába vágó. :) De érdemes elmenni, az ember rájön, hogy neki nem is olyan sz*r élete van... és h mennyi igazán rászoruló...


süti beállítások módosítása