Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Videóklip premier!

2007.02.04. 12:42 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: videó nótár mary nyugtalan érzés

Klip premier a VIVA tv-n!!!
Beszélgetéssel egybekötött videóklipbemutató a VIVA csatornán február 5-én hétfőn fél öttől! Nótár Mary és Bódi Csaby első klipje! Nézni kell!!!


A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr9333442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NAGY IMRE 2007.02.06. 20:20:46

KÉNE NAGYON EZ A KLIPP:)

Niky 2007.03.06. 20:36:44

Nagyon szép klipp,tetszik kellene!Remélem még láthatunk több klippet is!:)
Pusy jo

Andy 2007.03.30. 11:10:13

Nekem is nagyon teszett, na és a Barátnőnek is a kedvenc előadói. Aki 2007. 03. 19-én halálos közuti balesetet szenvedett a férjével. Azóta amikor csak tehetem a Százezerszer hullanak a csillagok... című dalt hallgatom, ezt a dalt nagyon szerette a barántőm. Na és minden egyes alkalommal jól ki is sírom magam, hiszen amikor utóljára együtt buliztunk fenhangon énekete Nekem hiszen én nem ismertem a dalt.

Valentín 2007.08.01. 18:13:23

Lacho Bulo !!!!
Naon tetszett a klipp ,de komolyan Mary naon jól nézel ki de komolyan syastok


süti beállítások módosítása