Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Olyan mindenes

2007.02.04. 08:03 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család álom lindás

Nah jelentem: Én is beteg lettem. Már tegnap reggel úgy keltem, hogy nagyon fájt a torkom. De ez mára csak rosszabb lett(coldrex se olyan jó, mint a reklámban). Olyan gyenge vagyok, lehet lázam is van, de még nem tudtam megmérni, mert Andinál a lázmérő, ő meg ugye bezárkózva a szobájába. Hideg az ráz, meg fáj minden ízületem, szóval kellemes látvány lehetek most is, pizsiben betakarózva. Utálok beteg lenni

Még pénteken este honfoglalóztunk 3an. Anyum, hugom és én. Nyerni nem igazán nyertünk. (2 halálfej lett végül), de nagyon jól szórakoztunk. Annyit nevettünk, hogy a végén már fájt a hasam... ma ha minden igaz, és nem halok ki addig akkor folytatás.

Tegnap nagyimnál voltunk, szokásos látogatás. Nem történt semmi érdekes... ill este mikor hazajöttem, bekapcsoltam a tévét és kiderült, hogy a Valencia eladta álmaim férfiját (Aimar).  Megviselet rendesen. Most utána is kellene néznem, hogy merre lehet majd látni Őt.

Éjjel... nem sikerült korán lefeküdni, meg azt se mondható el, hogy jó kedvem volt. Ráadásul hajnali 3kor sms vert fel. De ettől függetlenül nagyon jó álmom volt. Igazából nem tudom eldönteni melyik a rosszabb mikor felébred az ember: a rémálom vagy ha valaki valami gyönyörűségeset álmodik. A rémálomnál örülsz ha felkelsz. Míg ha az álmodban nagyon boldog vagy, akkor fáj, az ébredés. Még órákig sóvárogsz utána és nagyon hiányzik, ami ott megvolt. Mondjuk én hiszek benne, hogy minden álomnak jelentése van. Kifejez valamit. Talán ennek is találok, lehet csak belemagyarázás, de szerintem ez kell néha az embernek, hogy könnyebben tudjon lépni. Ráadásul én a jövőben jártam most. Úgy másfél évvel később. Ezt onnan tudom, hogy az ötéves érettségi találkozom volt. Az meg jövőre esedékes. Szeretném, ha addigra valamilyen szinte valóra válna. Én rajta leszek az ügyön.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr10033406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása