Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Még mindig álmosan...

2006.12.27. 10:08 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család lindás

A tegnapi napom megint nagyon jól telt és sikerült ébren maradnom, mondjuk ez főleg a sok koffeinnek köszönhető szerintem. Ma viszont elég rosszul vagyok, olyan mintha nem aludtam volna egy percet sem, pedig a több mint 8 óra simán megvolt.
Karácsony utolsó napjának délelőttjén nagyapámhoz mentük, aki hozta szokásos formáját. Azon az emberen annyit lehet nevetni, hogy hihetetlen. Kár, hogy olyan messze lakik és csak ritkán látom.
Délután meg temetőben voltunk anyummal. A temető melletti fán volt egy melltartó, tök kivi lennék ki hagyta el.
Estére úgy felpörögtem, hogy alig bírtam elaludni.
Éjjel meg kaptam egy smst, ami kicsit letört. Néha olyan bonyolult tud lenni az élet, vagy lehet mindig az, csak máskor könnyebben tudok megbírkózni az akadályokkal. Olyan nehéz azért, mikor az eszed tudja mit kellene tenned, de a szív csak nem fogja be a száját.
Mindjárt itt lesz szilveszter is. Cseppet sem várom már. Nem is akarok sehová se menni. Pedig hívtak. De én már tökre eldöntöttem magamban, hogyha nem lehet olyan amilyet szeretnék, akkor inkább nem is akarok bulizni. Tudom önzőség, meg szemétség. De ez van. Szóval én már csak ilyen bonyolult vagyok.
Nem olyan régen Zsuzsi felvetette, hogy csináljunk listát, hogy mi az amit szeretnék elérni, megtenni 2007-ben. Meg is van, de úgy gondoltam, hogy kicsit kiegészítem, aztán ha úgy ítélem meg, hogy érdekes, megejtek egy bejegyzést róla.
Ma nem csinálok semmi különlegeset szerintem, holnap meg ha minden jól megy, akkor megveszem a Shakira koncertjegyet végre.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr3724506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása