Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Már csak 1 nap...

2006.12.23. 08:26 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család koncert karácsony lindás shakira vidám

...és karácsony.
Ma korán akartam felkelni, hogy anyuval minél előbb menjünk vásárolni, no nem ajándékokat, mert azok már megvannak, hanem a három napra ilyen alapvető dolgokat! :P
Bár főzés nem hiszem, hogy nagyon lesz itthon, hiszen 24én és 25én is nagyimhoz megyünk. 26-án meg apummal az ő szülőfalujába utazunk nagypapámhoz. Ott állítólag mi fogunk főzni Andival, szóval igazán érdekes lesz.
Tegnap már 10 után mentem alukálni, ez elég ritka dolog azért péntek esténként, meg amúgy is, ritkán alszom éjfél előtt. Most se ment, majdnem egy órát forgolódtam az ágyban, mire végre meglátogatott az álommanó. Éjjel háromkor meg felébredek, hogy anyum tévézik. Néztük egy kicsit a Helyszínelőket. Ezek után teljesíthetetlenné vált a reggel hat órási kelés.  Mondjuk anyum is csak hétkor ébredt, szóval no gond.
Annyira szerettem volna Karácsonyra megkapni a Shakira koncertjegyet (tudom nem az a fontos, mit kapunk, de ezt tényleg annyira szeretném meg minden, úgyse értitek), de ma anyum hidegzuhanyként tette fel ezt a kérdést:
- Apa elég pénzt adott, hogy megtudd venni a jegyet a koncertre?
Jah, eleget. Meg tudom venni, nem arról van szó. De milyen jó lett volna úgy kapni ajándékba valakitől, aki nagyon fontos nekem. ááá mindegy. Ez van.  Végülis mindenképp ott leszek.
Nah most megyek készülődni, aztán meg anyummal vásárolni...
Szerintem ma nem nagyon leszek elérhető msn nevű valamin, amire most tök haragszom, nah mindegy...  de majd rakok képeket fel a házról... van télapónk, csillagunk meg mindenféle világító vackunk.
HAPPY VAN AZÉ!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr6324020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása