Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Vajon lát-e valaki olyannak, amilyen valójában vagyok?

2007.07.08. 19:42 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: gondolat lindás

És ha igen, akkor kicsoda? A családom és, akik szeretnek vajon tényleg engem látnak? Vajon tényleg az a lány vagyok, akit ők hisznek? Nem gondolják-e, hogy jobb vagyok?
És azok, akik haragszanak, akiknek ellenszenves vagyok, akik ítélkeznek feledtem, akik lemondtak rólam... Vajon ők nem becsülnek-e alá?
És Én? Én magamat látom ha belenézek a tükörbe? Vagy csak egy hatalmas pattanást, vagy egy félreálló tincset? Én vajon ismerem magam?
Egyáltalán ismerhet-e engem valaki, láthat-e valaki olyannak, amilyen valójában vagyok?
Láthatja-e valaki azt a lányt, aki a szavak mögött van? Akinek, néha a lelke majd megszakad de csak mosolyog. Aki nem mer harcolni az álmaiért. Aki néha még saját magától is megijed. Aki fél hinni és bízni. Akiben pedig olyan nagy szeretet van.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr42114160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritusss 2007.07.09. 19:12:35

hm. Nagyon jól leírtad, én is hasonlókon gondolkodom..

N.Eri 2007.07.13. 21:28:48

Gondoltam, talán örülnél, ha olvasnád.
Ha nem, sebaj van.
Én örülök neked. :)

2002. szeptember 13. 2330

- naplórészlet -

„Mert ez nem egy hosszú folyamat, hanem egyetlen pillanat, amikor eldöntöm,
hogy látni akarom önmagam, lemeztelenítve, minden felvett, rámnőtt, rámaggatott álarctól lecsupaszítva. Eldöntöttem. Most. Hirtelen fázik a lelkem és félni kezdek.
Nem találom a megtanult mozdulatokat, nem találom a megtanult gondolatokat, nincsenek akciók, reakciók, nincsen semmi, csak a pucér én.
És nem merem kinyitni a szemeimet, mert félek, hogy nem látom magam a tükörben,
és félek, hogy nekem talán nincs is saját talajom, saját hangom, saját szivem, saját gondolataim, saját érzéseim és egyedül vagyok és félek és vacogok és már fáj a meztelenség, mert tudom, hogy csak magam öltözhetek fel és csak a saját ruháimat ölthetem és senki nem segíthet és félek, mert még nem tudom, hogy képes vagyok-e rá. És tudom, hogy meg kell tennem, hiszen ha nem teszem, pucér maradok és védtelen és a világ a védtelen pucérokat bekebelezi és én nem akarok a világ martaléka lenni.
Én önmagam akarok lenni.

És kicsit alábbhagy a félelmem, mert érzem, hogy percről percre erősödöm, A tükörben felködlik az arcom. A saját arcom. Az enyém. Az örömtől tisztul a kép. Igen, jól vagyok.
És még alábbhagy a félelmem: felkerült az első „ruhadarabom": a bátorság.
A bátorság ami segített végigcsinálnom. Az enyém, ez is. És öltözöm szépen, lassan. Most már ráérek... már nem félek és nem fázom. Itt vagyok magamnak és fogom a kezem, amíg élek. És erre az emberre életem végéig számíthatok., már magányos sem vagyok...
Jó nekem. "

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2007.07.13. 21:53:45

Húúú.
Igazából annyi mindent mondanék most, de valahogy nem találom a szavakat!
Köszönöm. Erre szükségem volt most! :)

szomor 2007.07.24. 11:05:44

köszönöm: ha háromból vagyok: amilyennek képzelem magam, amilyennek látnak, és amilyen valójában vagyok, akkor közeledjen ez a három, azt kívánom


süti beállítások módosítása