Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Reggel

2007.04.04. 07:54 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család lindás ideges

Fáj a fejem. Meg nyűgös is vagyok így reggelről. Csak kérdés mikor török ki, jah és hol, mert ugye minjárt mennem kell nagyimmal a piacra.
Mikor kicsi voltam rengeteg időt töltöttem a nagyszüleimnél, akiknek a kedvenc elfoglaltságuk minden második nap hajnalban az volt, hogy kinéztek a piacra és felszerelkeztek a szükséges élelmiszerekkel. Azóta persze minden megváltozott. Felnőttem. Már nem alszom kint és nagyim is csak évente egyszer-kétszer jár ki piacra a fájós lábai, derakai meg egyebek miatt. (bár tudom, hogy nem olvasod Drága Macikám, de azért itt is Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Neked!)
Szóval ma születésnapi ajándékként elkísérem őt, aminek amúgy örülök valahol,de tényleg. Csak ez az elegem van a világból hangulat most mindenre átterjed...
Tegnap vettem topjoyt, 2-t. Bár az álmom után azért remegve nyitottam ki. Egyikben az volt, hogy Mozdulj!.. ezt le is tudtam, mert legyalogoltam a Faipairhoz(lényeg, hogy egy bolt, ahová mindig kocsival járunk, mert gyalog kicsit messze van) a másikban meg az volt, hogy Mondd ki! és asszem jelen pillanatban épp azt teszem.
Tudom néha nem értetek néhányan, bár egy valaki, tán mindennél jobban ért. Rossz egyedül. Rossz úgy lefeküdni, hogy tudod nem vár reggel senki, hogy nincs értelme felkelni senkiért...
És akárhogy van, néha elfelejtem persze, mert annyi mindenem van azért, barátok, család, állatok, műszaki cuccok, fedél a fejem felett, élelem, víz(tea) stb. Tudom, hogy szegény afrikai gyerekeknek ez sokszor hiányzik, szüleik már meghaltak AIDSben, velük a kutya se törődik, azt se tudják mi az internet, örülnek ha nem halnak éhen... De én akkor is szomorú vagyok, mert hiányzik. Akárhogyvan hiányzik, hogy fontos legyek valakinek, hogy szerethessek, hogy szeressenek.
Haragszom magamra, haragszom a világra is. Főleg mikor ilyen homoszexszuális kapcsolatokról hallok,(júúj érzem, hogy ez lesz az egyik kedvenc keresőkifejezés) mint tegnap is bassz, hogy valaki még a saját neméből is fel tud szedni egyedeket... óóó nem mintha nekem ez lenne a vágyam. Persze nem ítélem el őket, mert mindenki akkor meg ott, ahol akar, csak ne lássam. Csak mérges vagyok.. Talán legjobban magamra... pedig annyira nem vagyok rossz ember...
Nah a Mondd ki! is letudva... hehe

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr6454420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása