Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

The new year :)

2007.01.01. 12:05 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: kép család barátság macska lindás

Szép jó napot mindenkinek!
Gondolom még elég sokan nyomják az ágyat és ébrednek majd fejfájással.
Jó volt ez a szilveszter, azért tartottam tőle, hogy majd unatkozni fogok meg ilyenek, de nem következett be. Rengetegett nevettem, activityztünk, beszélgettünk meg ilyesmi. A zene, azért kicsit hiányzott, de hajnalban mindent bepótoltam.
Most remélem, azért, hogy nem jön be az a "jóslat", hogy amit elsején csinálunk azt tesszük egész évben, mert én az új évet sírással kezdtem. De legalább kiadtam magamból mindent ami bánt és most először éreztem azt, hogy tényleg megértettek és ez nekem nagyon sokat jelentett. Nem volt rossz kedvem, csak a felgyülemlett dolgoktól meg kellett már szabadulnom és ez most segített.
Néhány váratlan dolog is történt, azért az éjjel, amikre nem számítottam. Apum felhívott telón és boldog újévet kívánt, aki ismer tudja, hogy nekem ez nagyon fontos volt. Aztán hugom talált egy kismacskát, aki azért már nem is olyan kicsi. Szóval gyarapodott a macsekok száma hatra.
Ő lenne az, Szilveszter:

Jah és nem szabad kifelejteni a hajnali beszélgetést sem, mert iszonyat sokat nevettem Zsuzsi a beszólásaidon.
Összeségében szerintem jól kezdődött az évem és tudom ez még csak a kezdett. Lesznek itt még happy days-ek!

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr8025230

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 27621 2019.06.19. 15:07:48

Bionikus ember: TOP 10 új technológia (ami megváltoztatja az életet) - Biokémia

Trackback: 27621 2019.06.11. 16:24:57

Médiatörvény és reklámidő - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása