Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Egyebek és az az sms

2006.12.21. 12:42 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: barátság lindás vidám

Megállapítom, hogy az IE úgy sz*r, ahogy van! Felraktam a mozilla-t és abban engedte már a hasábokat mozgatni. Lényeg, hogy valahogy működik azért. Raktam fel zenét, üzenőfalat, meg egyebeket. Msn-t muszáj volt. Nélküle nem lenne Lindás.
Még valahogy azt kéne megoldanom, hogy smileykat tudjak beszúrni, de ahányszor próbálkozom vele, mindig szétdobja a szöveget. Idővel csak rájövök mindenre!

Még reggel eldöntöttem, hogy írni fogok egy bizonyos smsről, amit én küldtem el jópár ismerősömnek.
Kedden vonatoztam épp Pécsre, mert másnap vizsgáznom kellett (ami ötös lett). Mikor egyedül vagyok mindig sok időm van gondolkodni, most is volt, ráadásul egy reggeli telefon fel is pörgetett és kicsit kétségbe is ejtett.
Nah de lényeg... sms már nincs meg, de nagyjából ezek a kérdések voltak, melyeket kiegészítem magyarázattal is, azért, hogy értsétek miért tettem fel:
1. Visszaadhatja-e egy hitetlen egy hivőnek a hitét?
Ez azért érdekelt, mert egyik nagyon jó barátnőm, aki számomra mindig maga volt az optimista, jókedvű és tényleg sokszor volt támaszom, most teljesen el volt keseredve és úgy érzem nem tudok igazán segíteni neki és ez bánt.
2. Lehet-e remény nélkül élni?
Néha tudjuk, hogy valami reménytelen és mégis találunk benne valamit, ami miatt nem akarjuk feladni.
3. Mi van akkor ha nem tud az ember már álmodozni?
Valaki aki nagyon fontos nekem említette, hogy ő már nem tud álmodozni és elszakadni a földi problémáktól, gondoktól, pedig szerintem erre szükség van.
4. Mi az érték?
Ki mit tart fontosnak. Családot, barátokat, szeretetet, sikert, elismerést valamilyen tárgyat.
5. Mi a szeretet?
Nálam ez az örök és első száú kérdés! Mint egyik smsben kaptam, ez az amit nem lehet megmagyarázni. Vagy van vagy nincs.

Megköszönném mindazoknak, akik válaszoltak. Különösen Zsuzsinak, aki tényleg kitett magáért! Nagyon megleptél vele tényleg.
Aki esetleg kedvet érez, hogy kifejtse erről a véleményét az tegye meg nyugodtan.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr6223689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása