Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Hiány.

2007.07.02. 22:43 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: gondolat szomorú lindás

Mikor minden jó, mikor minden passzol, mikor nevetned kéne. Aztán váratlanul megtudsz, meghallasz, meglátsz valamit és rádöbbensz valami kimaradt, valami hiányzik.
És a legrosszabb mikor szembesülsz vele, hogy Te nem passzolsz a folyamatba, Te lógsz ki. Ekkor már hiába nyugtatod magad, hogy minden rendben van, hogy örülnöd kell. Már nem tudsz. A könnyeiddel küzdesz, mert sírni már nem akarsz.
Igen, szép nap volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr89110407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mebarak · http://mebarak.freeblog.hu 2007.07.03. 11:48:34

Hát ismerős.............:(

mese 2008.04.13. 21:35:26

ezt elküldtem az egyik pasinak aki a bnője mellett engem hüitett... én meg bele vtam esve.. ez volt az utolsó "szó" amit hozzá intéztem...:(


süti beállítások módosítása