Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Álmok

2007.04.03. 11:18 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: álom lindás

Rámtört a szünet és igazából minden úgy alakul, ahogy vártam. Semmi különleges, semmi meglepetésszerű. Olyan jó lenne valami váratlan, valami jó, amin őszintén elcsodálkozhatnék.
Nemrég keltem, de ha rajtam múlt volna, akkor még most is az ágyat nyomom... de megszólalt a telefonom, Andinak kellett volna valami adatot megadnom...
Olyan rosszul aludtam, hogy már nem tudom eldönteni mi az, ami a kis lelkemből fakad... és mi volt az, ami az elmúlt napokban megnézett filmek váltották ki belőlem.
Egyik álmomban egy őrült fogjai voltunk... én, öcsém, anyum és még vagy 30 ember, akik közül voltak még régi ismerősök... mindenféle parancsokat osztogatott, aztán mikor bekattantant csak úgy lelőtt pár embert... Nem derült ki, hogy miért ejtett minket fogságba... de én akkor ott annyira féltem, hogy elmondani se lehet... utálom az álmokat, mert minden olyan valóságosnak tűnik benne... még a fájdalmat is éreztem, mikor megütött... és tök fura, mert volt benne egy topjoyos üveg a földön... felvettem... ez volt a kupakban... "életed új fejezete" Nagyon remélem, hogy ilyet a valóságban nem lehet nyitni, mert akkor bekattanok szerintem.
Másik álmom meg... az elég valóságos volt, mármint hasonlított annyi más szituációhoz, amiben már részem volt. Ez se jó volt, mert már megint felhúztam magam benne egy kis apróságon... de tök durva volt, mert előkerült egy rajz amit még én készítettem 2000-ben. Benne egy barátságos idézettel, meg néhány  történettel, ami még gimiben esett meg velem...  leírtam, hogy milyen jó fejek az osztálytársak, mennyire szeretek suliba járni... csak a nevek nem akartak stimmelni...
Néha annyira szeretném, ha tudnám, hogy ezeknek van-e valami jelentése... vagy csak véletlen generálja az agy...
Mindenesetre hiába aludtam bőven 8 órát, olyan fáradt vagyok mint, aki most készül lepihenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr5954017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása