Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Most eljön a te időd!

2007.03.02. 16:13 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: lindás vidám

Kifejezetten jó kedvem van. Néha tényleg nem kell nagy esemény, hogy az ember boldognak mondhassa magát. Elég egy apró kis dolog, sőt lehet nem is történik semmi, csak az ember leül és átértékeli a dolgokat. Talán ami miatt tegnap még bánkódott az ember, ma valami újat ad, valami mást, új lehetőséget, célt, álmot.
Nekem is van egy nagy álmom. Lehet soha nem érem el, lehet mindig csak álom marad, de akkor is, olyan boldoggá tudja tenni csak a tudat, hogy van valami, amiért érdemes küzdeni. Azért szorítsatok, hogy egyszer bejöjjön.
Szóval most örülünk meg happy van.
Ma voltam városban délelőtt, mert eléggé untam magam itthon. Vettem társat Leonak és Hedvignek. Egy kis tehénkét. Oldalra kitettem egy szavazást, mert nem tudtam neki nevet adni. Annyit, azért szerencsére sikerült megállapítanom, hogy kislány, legalábbis nagyon olyan feje van. Meg választási lehetőségeket is adtam, bár ha valakinek jobb ötlete van, ne habozzon és ossza meg velem.

Már csak 3 nap és KONCERT! áááá de jóóó lesz!


U.i.: Vettem Neked valamit, majd jövőhéten megkapod, remélem a bejegyzés címéből vágod, mi az. Ha nem, akkor majd msn-en zaklass!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr5741920

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: please click the following article 2017.10.08. 10:20:32

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Poqi · http://poqita.blogol.hu 2007.03.02. 19:16:54

ez újabb vízben dagadó izéke? :D

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2007.03.02. 20:33:12

Jaja, az :DDD látom nem hazudtoltad meg önmagad :) kis spanyolosom :D
ha már ennyire megy, találd ki mit vettem neked :D


süti beállítások módosítása