Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Pakolás, poliamoria, helyszínelők

2007.01.29. 11:44 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család idézet helyszínelők lindás poliamoria

Tegnap délután elég érdekesen telt. Anyum pár hete kitalálta, hogy nem tetszik neki így a hálószoba, ahogy van ezért rendezzük át. (kb. 2 hónappal ezelőtt is ezt csináltuk amúgy)
Tehát nekiláttunk hárman, anyum, öcsém és én. De miután anyum felvázolta, hogy mit, hová kell rakni ki is ment a szobából. Végülis alig több mint egy óra alatt el is készültünk. Nekem nem tetszik, de ez nem számít, mert végülis én vagyok itt legtöbbet és az kit érdekel? Nah ennyit erről, nem idegesítem magam miatta.

Szombaton este néztem a tévében a Discovery-t. A poliamoriáról volt szó benne. Aki nem tudná, annak most leírom, hogy ez az új divat amerikában. A lényeg, hogy az állítólag boldog párkapcsolatban élők, úgy gondolják, hogy nekik a monogámia túl unalmas. Ezért elkezdenek másokkal is ismerkedni. Férjnek és feleségnek is lesz másik állandó partnere is. Megbeszélik egymással, hogy milyen a másikkal, minden részletet, sőt az sem ritka, hogy a barátnők, barátok odaköltöznek a családhoz. És úgy éldegélnek hármasban, négyesben vagy kitudja mennyien. Lehet én vagyok régimódi, de hogy én ilyen kapcsolatba nem mennék bele az tuti. Nem értem miért ne lehetne egy emberrel leélni az életet? Anyát sem cserélek, apát sem, testvért sem... akkor férjet miért kellene? Miért nem lehet valakit tényleg szeretni életünk végéig? Ok, hogy a szerelem elmúlik, de a szeretet az megmaradhatna... Lehet én élek álomvilágban...
 
Nagyon szeretem a Helyszínelők c. sorozatot. Ha tehetitek nézzétek a Viasaton szokott menni általában 21h-tól. Tegnap is ment, és volt benne egy mondat, ami engem nagyon megragadott.

"Nem tudjuk mit keresünk, míg meg nem találjuk... vagy míg el nem veszítjük."

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr9831871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.02.10. 09:15:43

Lásd ezen cikkemet, amely szinkronban van a poliamoriával:

Szex
Állami, egyházi mellett magánházasság

Egyre több párnak nem szimpatikus, sőt elutasítják mind az egyházi, mind az állami házasság gondolatát. Mert mindkettő túlságosan beavatkozik a pár életébe, és gyámkodni, atyáskodni kíván felettük.

vallaskritika.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=14643

ja és ez is

www.freeweb.hu/p-dox/aktualitasok/aszkep.htm

Üdvzlettel: IGe
vallaskritika.virtus.hu/


süti beállítások módosítása