Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Hosszú lett :)

2007.01.02. 22:32 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család barátság lindás vidám lélekvándorlás

Ma rengeteg fórumot, cikket olvastam a lélekvándorlásról meg a horoszkópokról. Igazából fura kapcsolatban vagyok velük, mert nem mondható el rólam, hogy hiszek bennük, viszont mindenre kíváncsi természetemből adódóan ez is érdekel.
Szóval lélekvándorlás... ami tulajdonképpen leegyszerűsítve annyi, hogy a lélek költözik egyik testből a másikba, különböző karmákkal, hogy aztán majd eljüsson a tökéletességbe, örökkévalóságba. Tehát én most azért vagyok itt, hogy elvégezzek valamilyen feladatot, amihez ugye semmilyen utasítást nem kaptam, vagy legalábbis nem tudok róla. Hát érdekes... Meg ezek a lélektársak, lélekpárok is. Szóval bolyonganak össze-vissza, de jelen vannak mindegyik életemben valamilyen formában és valamennyi ideig. Csak kérdés, hogy felismerem-e őket? Megtaláljuk-e egymást?
Meg nekem kissé fura, hogy aki most mondjuk a barátnőm, az lehet előző életemben az édesanyám volt. Vagy aki, most a testvérem,  az következő életemben a férjem lesz... kimondani is morbid...
Jah meg pl. ha most nem zárok le egy kapcsolatot normálisan, akkor majd még 1 vagy 2 vagy kitudja mennyi életen keresztül szívok miatta... hát remek lenne...
Nah persze azért vannak benne olyan dolgok, amik meg pozitívak, mert akkor ugye akit nagyon szeretünk, meg közel áll hozzánk az következő életünkben is meghatározó szerepet fog játszani...
Hát nem tudom, mindenki döntse el ki miben hisz... én még mérlegek...
Jah és ha már mérlegelek akkor ugye horoszkóp, mert ugye a Mérleg jegyében születtem. Sok fórumot olvastam ma, ahol mérlegek és mérlegekkel kapcsolatban állók írták le mit gondolnak-e jegy szülöttjeiről. Nem hiszek a napi horoszkópokban, mert szerintem hülyeség, de az általános tulajdonságokban azért szerintem van valami valóság vagy csak hinni akarok benne?
Szóval sokat mérlegelünk. Hát rám ez igaz szerintem, nehezen hozok meg döntéseket. Például most is van egy nagyon fontos kérdés, amiben nem ártana határoznom végre de én csak hezitálok... majd lesz valahogy alapon...
Azért szerintem nem nehéz velem kijönni, mármint életem során kevés emberrel volt igazán nagy konfliktusom... meg koliban is mindig jól kijöttem szobatársakkal, kedveltem is őket meg ők is engem, bár ezek csak ilyen felszínesek.
Mert hát nem vagyok valami nyitott személyiség, meg nehezen bízok meg emberekben... kevés embert engedek a bizalmamba, de azok aztán tényleg szinte bármit megtehetnek, kérhetnek és tudom ez a rossz, hogy azért ki is lehet használni, megbántani, semmibe venni, megalázni meg ilyenek... dehát ez van...
Meg érzékeny is vagyok... talán túlságosan is, szívemre tudok venni olyanokat is, amiket nem kellene... haragudni is tudok... de nem sokáig... szeretni meg nagyon tudok... néha talán rosszul is, de egyáltalán nem rossz szándékból, hanem csak mert hibázom...

Szóval értékes vagyok, meg most optimista, magabiztos is!

Jah egy kis érdekességet találtam:
-Lindát szeretnéd?
-Hát miért meg lehet Őt venni?
-Venni nem, de csere érdekelne.
-Oké!Mit adjak érte?
-Tegyél ajánlatot!
-Hát...... Őszíntén szólva sztem van az a csaj olyan értékes h egy sima tárgyra csaknem cserélhető. U.h az én ajánlatom sztem nem rúgna labdába.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr9225588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása