Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Ennek az évnek is vége

2006.12.31. 16:03 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család ünnep barátság szilveszter lindás

Már csak pár óra és 2007!
Ha visszatekintek az évre, hát elég érdekesre sikeredett. Azt hiszem életem egyik legnehezebb időszakán vagyok túl, lelkileg nagyon megviselt az elmúlt egy év, de már kifelé tartok belőle, szóval 2007 csak jobb lehet.
Azt mondják, amilyen az első napod olyan lesz az egész éved... hát nem tudom, nekem január elseje nagyon jól telt az évem pedig mindennek mondható csak jónak nem.
Az utóbbi években nem töltöttem itthon a szilvesztert, most mégis úgy döntöttem családdal maradok. Nem leszünk sokan, de nem is ez fontos. Olyan emberekkel leszek, akiket szeretek nagyon és nekem most erre van szükségem.
Néhány dolgot sajnálok, azért. Bánt az, hogy sikerült megbántanom ebben az évben olyan embereket, akiket legkevésbbé akartam. Sajnálom, hogy elvesztettem egy nekem nagyon fontos barátságot, hogy apummal még talán üresebb a kapcsolatunk mint valaha, hogy néha hazudtam, hogy néhányszor megszegtem az ígéretem, hogy néha lógtam a suliból, hogy többször sírtam, mint amennyiszer nevettem, hogy nem voltam mindig ott, ahol szükség lett volna rám, hogy besértődtem, hogy hisztiztem, hogy erőszakoskodtam, hogy olyan dolgokat mondtam, ami másnak fájt, hogy önző voltam.
De van néhány dolog, aminek örülök. A vidám perceknek melyeket a családdal vagy  a barátokkal töltöttem.  A kedves, biztató szavaknak, öleléseknek, mosolyoknak.
Köszönök mindent azoknak, akik csak egy pillanatra elérték, hogy jó kedvem legyen. Köszönöm azoknak, akik a nehéz időszakban is végig mellettem voltak. Akik nem hagytak magamra, mikor a legnagyobb szükségem volt rájuk!
Köszönöm Anyumnak, aki a világ legjobb édesanyja, hogy mindig hitt bennem és köszönöm őszinte szavait, amellyek segítettek, hogy erőt vegyek magamon. Köszönöm testvéreimnek, nagyszüleimnek, Keminek, Pistinek és Daninak a türelmüket és igaz szeretetüket.
Köszönöm Zsuzsinak, hogy van. Bár messze lakik, de mégis olyan közel van. Köszönöm az smsket, telefonhívásokat, msn beszélgetéseket! Köszönöm, hogy bár ha kételkedsz is benne, sokszor te adtál nekem erőt, biztatást! Köszönöm őszinte szavaid, ezek nekem nagyon sokat jelentenek.
Köszönöm Andusnak, hogy mindig meghallgatott.
Köszönöm Poqinak, azokat a perceket mikor nem egymást martuk. Azokat a szerdákat, mikor szerintem mindketten jól éreztük magunkat!
Köszönöm mindenkinek, aki kicsit is hatással volt rám ebben az évben!

MINDENKINEK NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr3725155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása