Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Álmom

2007.06.15. 19:51 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Mostanában nem nagyon tudok ide mit írni, mert egyetlen dolog körül forog az életem lassan másfél hete.
Olyan közel vagyok, hogy egy nagy álmom teljesüljön, hogy én is alig hiszem el. Most ennek érdekében próbálok mindent megtenni, és nem is tudok másra gondolni. Azt meg nem akarom mindennap leírni, mert kicsit unalmas lenne.
Ha összejön rögtön felírom ide, és velem örülhettek. Addig azonban arra kérlek Titeket, hogy szorítsatok értem!

Köszönöm Nektek, hogy olvastok! Nagyon sokat jelent nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr4399398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása