Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Különös szombat

2007.03.04. 08:34 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család macska lindás

Tegnap sűrű napom volt, már ami a délelőttöt illeti. Két lánymacskát, köztük a kedvencemet Sütit vittük állatorvoshoz megműteni azért, hogy többet ne ajándékozzanak meg minket kis prontyokkal. A műtét előtt mindkét macskát elaltatták. Süti kincsem az inyekció beadása után 1-2 perccel már be is kábult. Zsámoly azonban az első szúrás után még olyan eleven volt, hogy erősen kellett fogni, hogy meg tudja borotválni a doki. Végül úgy döntött ad neki még egyet, de az sem ütötte ki olyan gyorsan és annyira mint Sütit. A műtét szerencsére mindkettőnél jól sikerült, majd pénteken megyünk varratszedésre. Most mindketten, mint egy darab fa úgy fekszenek a fájdalomtól. Úgy gondolom, azért ez még mindig jobb megoldás mint az, hogy évente kétszer szülnek, aztán persze a szegény kismacskáknak esélyük sincs megélni a felnőttkort.
Míg vártunk a macskákra elmentünk a piacra. Szoktunk máskor is oda járni, csak nem ilyen korán (értsd 10 előtt), hanem épp zárás előtt befutunk. Most elég sokan voltak, zavart is, hogy ennyi ember rohangál össze-vissza. Nem tudom miért, de nagyon nehezen viselem a tömeget, főleg ha már a harmadik ember kér elnézést, hogy összetaposta a cipőm.
Ettünk anyával lángost, ami nem is lett volna baj, mert szeretem, ha közben nem jön oda hozzánk anyum egyik ismerőse és nem kezd el beszélni vele. Szóval jó belemerültek a beszélgetésbe, én meg mint egy jó kislány próbáltam értelmese fejet vágni. Közben elmentem, körbejártam a környéket jelezvén, hogy azért nem ártana menni már, de nem vette anyum se a lapot. Ekkor vettem észre nem messze tőlünk, hogy megjelent egy hajléktalan asszony. Fogta a kenyeret és a kis darab kolbászt, amit valaki otthagyott a másik asztalnál és megette. A nénit már "ismertem" régebbről. Az egyik üzlet előtt álldogált mindig a fogyatékos lányával, arra várva, hogy a vásárlók majd megszánják, odaadják neki a bevásárlókocsit, és megtarthatja azt a 10-20 forintot. Mi anyummal mindig odaadtuk neki, meg egyszer vettünk nekik néhány dolgot a boltból, de már nem emlékszem pontosan miket. Aztán sokáig nem láttam se anyát, se lányát egészen tegnapig.
Nem tudom mi történt velük, hogy ide jutottak, de sajnáltam őket. Mert tényleg nem az a fajta, aki erőszakosan rádakaszkodik, hogy adjál már neki pénzt vagy cigit vagy amid van. Aztán persze első útja a kocsma... De ő nem ilyen, tőlem egyszer sem kért pénzt, sőt nem is láttam, hogy bárkitől kért volna, csak azt, hogy áll az üzlet előtt és megköszöni, ha valaki esetleg rábízza, hogy visszatolja a kocsit.
Tegnap sem kért, csak várt az étkező résznél a piacon, hátha valaki megint otthagy két-három falatot.
Mikor anyum befejezte az eszmecserét. Mutattam neki az asszonyt, meg meséltem mit láttam. Nem kellett kérnem anyumat, mert ő is ugyanarra gondolt, mint én.
Hurka, kenyér, uborka és egy kis tea.
Csak ennyi kellett és három ember napja legalább egy kicsivel jobb lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr4042569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása