Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Fény és árnyék

2007.08.26. 20:49 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: gondolat szomorú lindás

Ott ültem a fűben és néztem az eget, ahogy beborul. Érezni akartam a nyári zápor cseppjeit a testemen, mélyeket lélegezni az eső illatából. Megtisztulni kívül és belül. Majd várni a napot, hogy felszárítsa ázott bőrömet, és elvigye lelkem fájdalmas titkát.

***

Súlyokat adtál. Nagyon nehéz terheket kellett vállamnak cipelnie. Vonszoltam poros utakon, eső után sáros talajon, szúrós bozótosok között tűző napon, de végül feladtam. A testem nem bírta tovább. Láttam a csalódást a szemeidben. Mégegyszer megpróbáltam, de karjaim már nem engedelmeskedtek. Erőtlen kezeim közül kicsúsztak a súlyos kilók.
Olyat kértél, amire én képtelen vagyok. Mégis erőmön felül küzdöttem, majd végül vesztettem.
Elmentél. Hagytam.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr37149687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thetisz 2007.08.26. 21:05:18

Szia! Ez a blogod kifejezetten megfogott, főleg azért mert nem írtál le minden olyan konrétan. Az olvasó bármit még beleképzelhet, hozzáfűzhet.

Így tovább Thetisz


süti beállítások módosítása