Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Félek

2007.07.14. 14:27 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: szomorú lindás

Nem akarom ragozni, sem szépíteni. Ez van és kész. Lehet feleslegesen aggódom, de úgy bennem van. Talán a múltbeli csalódások miatt.
Kellenek a változások. Néha jobbra kell menni, mikor balra szeretnék. Csak azt nem értem, hogy miért csapják rám mindig az ajtót. Most legszívesebben bekönyörögném magam valahova. De nem teszem. Inkább megint eltemetek mindent mélyre.
Egyszer ugye majd jön valaki, aki ért? Akinek nem kell magyarázni? Akinek kisírhatom magam, és, aki nem kérdez semmit csak átölel?

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr1117951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritusss 2007.07.15. 18:36:18

HInned kell. Remélned kell, akkor is ha csak az orrodig látsz és ott is csak csupa reménytelenséget. És legfőképp szeretned, először önmagad és könnyen megtudod szeretni a többieket. És a szeretet szeretet szül.
Nekem ilyesmi Máriazelli utam tanulsága.. csak nehéz szavakba önteni...
de hidd el van remény.. de nagyon rossz a szemünk hozzá :$

Móni · http://keszegecske.b13.hu/ 2007.07.15. 22:18:11

Szívemből szóltál..de hinned kell benne, hogy eljön..!!!

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2007.07.16. 05:34:14

Köszönöm nektek!
Ritusss, többször gondoltam ám Rád az utad során, akartam írni smst is, de valami miatt mégsem tettem.:$ Igazad van sokszor tényleg nem látunk messszebbre az orrunknál. Próbálok reménykedni, meg erőt gyűjteni. Kár, hogy én nem vagyok annyira elkötelezett, kitartó, hogy egy ilyen utat megtegyek. Csodállak érte.


süti beállítások módosítása