Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

The Fantastic Adventures Of Dizzy

2007.07.01. 00:59 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: játék számítógép lindás the fantastic adventures of dizzy

Viszonylag hamar, a 90es évek közepén megkaptuk első számítógépünket. Akkor még ugye nem kellett wordben beadandó dolgozatokat szerkesztenem, és még az internet csodás világát sem ismertem. Szóval abban az időszakban a drága 486-os gépünket csak játékra használtam.
Ezek közül az egyik legkedvesebb ez volt:

Dizzy (fehér, piros kéz/láb tojás) feladata, hogy megmentse barátnőjét a gonosz Zaks karmai közül. De nem ilyen harcolunk össze-vissza és lövöldözzük a különböző szörnyeket, hanem logika az egész játék, bonyolult összetett feladatokból áll. Egy pálya van, aminek különböző részei vannak, barlang, part, tenger, hajó, város, temető, erdő... stb. Elég széles a paletta tehát. Nemcsak Daisyt (Dizzy csaja) rabolta el Zaks, hanem Dizzy barátait  is "hatástalanította". Van akit elaltatott, más beteg lett, harmadik jégbefagyva áll a háza közepén. Dizzynek rajtuk is segíteni kell. A feladatok összetetségéről pedig egy példa: Ahhoz, hogy az égi érő paszulyt el tudjuk ültetni az útban álló manót kell "lefizetnünk", akinek azonban az aranylóhere kell, amit a sárkány őriz. De ahhoz, hogy a sárkányhoz eljussunk szét kell robbantanunk a sziklát, ami elzárja a barlang bejáratát. A dinamit természetesen nincs a közelben. De kis rummal lefizetve a kapitányt, a hajón meg is leljük. És mikor odajutottunk drága sárkányunkhoz jövünk rá, hogy valami nem stimmel mert halálra éget. Kis tüzet okádó dögünknek a száját csak az aranytojással tarthatjuk zárva, ami nagyapónál van, aki persze beteg. Először tehát meg kell gyógyítani és akkor most nem sorolnám fel, hogy a pálya különböző pontjain merre találhatóak az alapanyagok. Szóval ha ezt mind elintéztük akkor megvan a lóhere. És akkor még csak a manót takarítottuk el az útból.
Jó játék, csak idegileg néha kikészít főleg mikor már minden feladat megoldva, csillagok begyűjtve, csak Zaks van hátra meg, hogy Daisy és Dizzy boldogan éljék életüket és ekkor jön egy hülye csiga és kinyír. GAME OVER és persze mivel régi dos-os játék a mentés még luxus volt akkoriban.
Szóval itt vagyok 23 évesen, és nem bírok végigvinni egy 14 éves játékot és a legjobb, hogy órákat képes vagyok rajta szórakozni és biztatom magam, hogy "meg tudod csinálni Linda". Valami nincs rendben velem.
Jah és keresem azt, a személyt aki esetleg kivégezte valamikor ezt a nagyszerű game-t, mert mély tiszteletemet szeretném kifejezni neki és indítványozom, hogy szobrot emeljenek róla, mert nagy tettet vitt véghez.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr91109248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mebarak · http://mebarak.freeblog.hu 2007.07.01. 14:00:20

Azta! Ez nagyon kemény egy játék! Sárga kazin nyomattam :D:D

Móni · http://keszegecske.b13.hu/ 2007.07.01. 19:00:57

Nekem is 486-om volt..a szomszédtól vettük..:)
Mindig csak játszottam rajta...hisz igazából másra nem volt jó..:)
Lehet, hogy ezzel a játékkal is találkoztam...a név ismerős...

Zsuzsi 2007.07.31. 12:59:08

szia!!
nekem is meg volt régen ez a játék de aztán új gépet vettünk és eltűnt!!át tudnád nekem valahogy küldeni??nagyon szeretem és még nekem se sikerült végigcsiálnom!
Köszi
zsuuu

Zsuzsi 2007.07.31. 13:00:41

Ha át tudod küldeni lécci írd be a bloggba és majd jelentkezem itt!!

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2007.07.31. 13:45:30

Szia! :)
Innen le tudod szedni:
www.abandonia.com/games/641/Dizzy-TheFantasticAdventuresofDizzy
Get it-re kell kattintani, majd megnyílik egy új ablak és ott megint a Get it-re. :)
Ha esetleg mégsem sikerülne leszedni akkor majd megoldjuk valahogy máshogy. :)
Jah és, ha végigvitted akkor írd már le, hogy sikerült. A varázslóhoz eljutotottam csak ott aztán a tűzgömbjeivel kiiktatott mielőtt felmászhattam volna a toronyba. :)

Zsuzsi 2007.07.31. 18:52:25

Kösziiii!!!
Azta, alig várom!!Ha majd sikerül megcsinálnom azonnal jövök és megírom de az még soká lesz szerintem...:)
Mégegyzser köszii!!

kivar 2007.08.24. 17:17:58

Szia!
Én végigjátszottam mindegyik részt!:) Ha jól tudom 5 van, de ez nem biztos! Most én is vadászok rá! HamiaLinda köszike a tippet!

Poppy 2008.07.13. 23:27:34

Halihó
énis lelkesen próbálom végig vinni a játékot, de ááá nekem a város a legdurvább. a sok patkány meg a csepegő izék. Nem tudnál felvenni msn-re? csak hogy eszmét cseréljünk, mit? hova? kinek? hogyan?
Naaa? :D

HamiaLinda · http://hamialinda.wordpress.com 2008.07.17. 18:12:41

Szia Poppy!:P
Ott van oldalt az msn címem, ha gondolod vegyél fel.:)


süti beállítások módosítása