Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Hogy én milyen ügyi vagyok :)

2007.03.25. 09:18 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: msn család barátság lindás

Néha annyira megdöbbenek, hogy mennyire sokat jelent az, ha valaki olyan kér tőlünk szívességet, akit szeretünk. Ilyenkor még az amúgy értelmetlen dolgokat is hihetetlen lelkesedéssel tudjuk véghez vinni. És akkor mondja valaki, hogy nem a szeretet a legerősebb.
Már egy ideje gyűjtjük a kupakokat Alexnek, és persze szóltunk a rokonoknak is, hogy akinek van műanyagkupakja az adja oda anyumnak, mert az iskolában gyűjtik. Nagyapámnak is mondtuk, hogy szükségünk van kupakokra, aki fogalmam sincs mennyit tud Alexről, de szerintem nem sokat. A lényeg neki, hogy MI kértük arra, hogy gyűjtsön. Tegnap mikor kimentünk meglepve tapasztaltuk, hogy egy műanyag zacskóval már ki volt készítve nekünk. Nagyanyám se tudja, honnan szerezte nagyapám, talán még olyan helyekről is kivette, ahonnan én biztos nem. De olyan büszke volt magára, hogy mennyit gyűjtött nekünk.
Ha már segítésnél tartunk, én is olyan büszke vagyok magamra. Aki ismer tudja, hogy azért nem vagyok egy számítógép zseni, főleg Zsuzsi mellett vagyok lemaradva, mert hát ő megiscsak tanulta ezt. De most jöjjön itt két kivétel:

Linda: ahogy én csináltam a jálomálomot, úgy kell

Zsuzsi: nemtom
majd te megcsin
hogy?

aha, szerinted
movie makerrel vágd meg
aztán meg alakítsd át mp3-ba, ennyi az egész

de hogy?
nekem nincs olyanom

alapban van a windowsban
kellékekben
keresd meg

télleg?

komolyan, de ilyen is ritkán van, hogy te nem tudsz vmit

jézus ereje
tök kínai nekem
pedig ez is alap

nah megy?

nem
nemtom
nem értem

akkor megcsin
húú de jó volt leírni ezt neked


És a kis telefonos zseni:

nemtok betenni képét
hogy kell?

névjegyzékben rámész egy névre, aztán adatok/opciók/új kép

ezt a névjegyadatot nem támogatja a sim kártya

rakd át a nevet a telbe
és akkor menni fog sztem

óóóó
köszí a tippet, erre még nem gondoltam
de ha nem jó így…
akkor baj lesz

sztem tuti jó lesz
sikerült megcsinálni?

nah most derül ki…
qva szád
télleg megy így

húúú
most büszke vagyok magamra

jaja
nagyon okos vagy



A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr9150630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása