Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Reményik Sándor: Egymás helyett

2007.03.17. 08:38 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: vers barátság idézet reményik sándor egymás helyett

Van egy barátom, végzetesen más,
És végzetesen mégis egy velem.
Én végigálmodom az álmait,
Ő végigéli az én életem.

Ő helyettem is él, szenved, szeret,
Lángol, lendül, hevül, harcol, nevet,
Gyermek is, bajnok is, ember is a gáton.
Én benne eltemetett vágyaim
Hazajáró lobogását látom.

De néha őt kísérti egy-egy álom:
Mennybe törő és földbe temetett,
Álom, amelynek folytatása
Csak bennem, az én lelkemben lehet.
Azt én nevelem, azt a gyökeret.
Titkos virágként világra hozom,
Nap felé fordítom a szirmait,
S égre festem egy halvány hajnalon.

Van egy barátom, végzetesen más,
És végzetesen mégis egy velem,
Barátságunkban épp ez a varázs.
Én benne élem égig magamat,
Ő bennem álmodja magát az égig.

Ha találkozunk egy más csillagon:
Szerepeinket talán kicserélik.



Nekem is van egy ilyen barátom! Olyan jó, hogy vagy! Kaptam egy másik életet is, ami a tiéd, hihetek az álmaidban, szoríthatok érted és Te megteszed azt, amit én kihagytam, amit nem merek, nem tehetek meg! Ami az én életemből hiányzik, az benned megvan. Jó benned hinni!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr8147459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meggi 2008.06.22. 21:37:09

Fúúú.. annyi mindent felfedeztem az érzéseidben, a blogodban, a versekben, ami bennem is van, nekem is van.. EZT a verset például, naponta megnyitom, n, a gondolatok, minden!:)

Meggi 2008.06.22. 21:39:40

nah fele lemaradt... a versek, a zenék.. a gondolatok Minden.. ez akart lenni!


süti beállítások módosítása