Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

"Gyöngyszemek"

2007.01.13. 17:29 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: barátság vidám

Majdnem öt órát próbálkoztam mire sikerült megnyitnom azt az e-mailt, amiben a kérdőívet küldte Zsuzsi.
Ennek tiszteletére , úgy gondoltam szemezgetek belőle. A kérdések, amúgy azt célozták, hogy kiderüljön mennyire ismer.

-Mit gondoltál mikor előszört megláttál?
-Hát azt, hogy nem vagy normális :DDDD

-Különleges ismertetőjel?
-Ált.ban van rajtad narancssárga cucc.

-Egy olyan dolog, amit imádok csinálni?
-ALAP!!!!!! MSN!!!!!

-Szórakoztató vagyok?
-AZ! :DDDD

-Hogyan definiálnál engem?
-Egy nagyon őszinte és egy nagyon jóindulatú, segítőkész embernek tartalak.

-Ha csak egyetlen becenevem lenne, mi lehetne az?
-LOLA:DDDD
(megkérdezném azé, hogy ez honnan jött?:D)

-Milyen magas vagyok?
-Hagyjá má :DDDD padló cirkáló! De sztem 160nál tuti nem vagy magasabb. Olyan 158 körül.

-Ha egy dolgot megváltoztathatnál bennem, mi lenne az?
-A félénkséged.

-Dorogoztam/füveztem valaha?
-Meglepne ha igen, de tuti nem sztem.  Aztán kitudja lehet nagy Bob Marley vagy:DDD

-Tettem valaha valamilyen hatást az életedre?
-Sok kérdés közül ez az egyetlen, amiben 100%ig biztos vagyok, hogy igen!!!

-Jól ismerlek?
-Anyámnál is jobban....

-Domináns vagy engedelmes vagyok?
-Nem foglalkozom ilyenekkel. Csak simán a barátom vagy! :)

-Milyen háziállataim vannak?
-LOLLLLLLLLLLLLL VÁRTAM A KÉRDÉST!!!!!! Kutya..... meg 6 macska!!!! SÜTÍÍÍÍÍÍÍ :DDDD


Zsuzsi! Thx! Nagyon! "ölel"

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr8428222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása