Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Nótár Mary: Itt a piros, hol a piros

2007.04.28. 16:44 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: nótár mary

Szívből szeretlek, tiszta szívből téged
Szeress kérlek, te is úgy, ahogyan én régen
Jobban ragyogsz nékem, mint a nap az égen
Aranyba öltöztetem én az egész életedet

Ezért mondom, szeress engem,
Szebbé teszem én az életedet
Te vagy nekem, jól tudod, hidd el,
A mindenem, az életem, a kicsike szerelmem
Gyere ölelj, csókolj engem,
Fogd meg a kezem, drága kicsi kincsem
Megbocsájtom én minden bűnödet

Itt a piros, na de hol a piros,
Haljak meg ebből leszek milliomos
Drága testvérem én megkeverem mint a kártyát
Akkor csalok, amikor látják
Nincsen annyi gyémánt, nincsen olyan szív már
Amelyik nélküled már dobogni tudna én szívből szeretlek

Úgy szeretlek én úgy imádlak
Elfeledni, jaj, hogy tudnálak,
Elfeledni a két szép szemed
Soha nem mondom, hogy Isten veled!
Jobban ragyogsz nékem, mint a nap az égen
Aranyba öltöztetem dévlá én az egész életedet

Itt a piros, na de hol a piros
Halljak meg ebből leszek milliomos
Drága tesókám én megkeverem mint a kártyát
Akkor csalok, amikor látják
Nincsen annyi gyémánt, nincsen olyan szív már
Amelyik nélküled már dobogni tudna én szívből szeretlek



Zsuzsi, ezt elsősorban a te kérésedre tettem fel! Örülsz?

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr2264656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsu2 2007.05.01. 09:34:14

IGEN!!!!!!! ALAP TUDOD!;) Imádom ezt a számot!!!!:p

Borsos Bianka · http://960517 2007.07.21. 22:04:07

Tök király ez a zene .Én ezt a zenét a Fási Ádám müsorában láttam elősször.Csak gratulálni tudok neked Nótár Mary. HAJRÁ NÓTÁR MARY

LAKATOS KRISZTINA 2007.10.19. 10:28:45

KAMAFTU MARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Csámpai Timea 2007.10.24. 16:53:52

Szeretlek mary ja és még hozzá sukár is vagy meg tök jó a hangod. puszy Tincsike!!!!

Berei Csilla 2007.10.27. 09:31:35

szia nagyon ügyi vagy tetszenek a zenék
nem tudsz olyan oldalt mondani ahol megtudom hallgatni a dalaidat??????

R 2007.11.30. 12:27:54

jó szám meg kell hagyni ,habár kicsit hiányos

sebestyén viktória 2008.01.06. 18:20:08

imádom a dalaidat!!!!!

sebestyén viktória 2008.01.06. 18:22:37

hogy jó szám-e???
ez csodálatos!! imádom!!
ezt szeretema legjobban meg a viszlát cigánylányt!!!!

Mónika 2008.02.20. 09:13:19

Nagyon jó ez a szám Mary ahogy az összes többi is nagyon jó vagy imádlak sok sikert


süti beállítások módosítása