Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Állataim új lakhelye :)

2007.04.12. 11:34 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család barátság lindás

Tegnapelőtt este összevesztem anyummal. Tényleg nehéz velem kijönni, meg sok minden olyan hagyja el a számat, amit nem gondolok komolyan, csak akkor az idegesség ezt váltja ki belőlem. Ilyenkor sokszor már egy órán belül bánok mindent. Ez volt kedd este is. Beszélni akartam vele, de észre se vette, hogy élek. Tegnap reggel ugyanez folytatódott és igazából ötletem sincs ilyenkor, hogy mivel lehetne helyrehozni, de tényleg nagyon bántott.
Az elmúlt időszakban tényleg annyi mindenkit megbántottam, pedig sose volt ez a célom. Annyira hálás vagyok azoknak az embereknek, akik nem hagynak cserben és bár tudják elviselhetetlenül viselkedem néha, de a kezüket nyújták, segítenek és próbálnak észhez téríteni.
Köszönöm, hogy akkor, mikor tényleg hibáztam, éreztettétek velem, hogy szerettek és mindent rendbe lehet hozni.
Tegnap Anyum délelőtt 11kor hazaállított és meglepett egy üvegedénnyel, hogy abba rakjam az állataimat. Én bántottam meg és mégis... ő volt az, aki szeretetével feloldotta ez a feszültséget kettőnk között.

Az állatkáim:


És most tök boldog lehetek, hogy ilyen családom és barátaim vannak... de mégis hiányoznak dolgok.

Hiányzol Te is, bár tudom könnyebb megszabadulni tőlem, mint kis türelmet tanúsítani vagy megmondani, hogy "hülye vagy és állítsd le magad". Könnyebb tiltani vagy másik címmel belépni. És a legjobb, hogy még meg is értelek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr6057641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása