Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Húsvét előtt...

2007.04.07. 17:48 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család lindás

Minden változik és mégis vannak olyanok, amik mindig ugyanolyanok. Bár egyszer elkerületetlen lesz, hogy változzanak ezek is, de nem szeretném.
Mióta az eszemet tudom minden húsvét hétfőt nagymamáméknál töltünk. Mikor kicsik voltunk már előtte való nap ott aludtunk, hogy minél korábban tudjuk fogadni a locsolkodókat. Hihetetlen, hogy valamikor élveztem, hogy büdös kölnivel öntözik tele a fejem. Akkor még számoltuk is, no meg nagyanyám persze mindenkit behívott, akit meglátott, hogy nekünk örömet szerezzen.
Régi szép idők, persze most is szép lesz. Nagymamám már tegnap elkezdte a főzést sütést. Ma vacsorára megyünk ki mindjárt, holnap ebédre, hétfőn meg ugye az egész napot kint töltjük. Jó lesz. Várom. Szeretek a családommal lenni.
Ugye még szerdán nagymamámmal mentünk piacra. Hihetetlen mennyien megállították, meg örültek neki, hogy látják. Jah és többen a lányának néztek. No nem azért ,mert én olyan öreg lennék, hanem mert nagyim néz ki elég fiatalosan. (de azért a vasárnapi esett után, mikor elkérték a személyimet az egyik boltban cigeretta vásárlás miatt, bevallom nem esett olyan rosszul, hogy most "öregítettek")
Piacon egy idős bácsi összeesett és szegényen már a mentők sem tudtak segíteni. Ott feküdt letakarva a kijáratnál, még akkor is mikor mi már eljöttünk. Jött egy idősebb nő gumikesztyűvel és meg akarták nézni, személyazonosság szempontjából. Lehet morbidan hangzik, de kiváncsi voltam rá, viszont a rendőrök elküldtek mindenkit, mondjuk megértem.
Nagyimmal viszont érdekes vásárolni. Mert kicsit jobban megnéztem valamit, vagy véletlenül a szemem  ottmaradt a zöldséges pultnál és rögtön rákezdte: Mit kérsz? Mit szeretnél? Megvegyem neked azt a csomag epret?
Szóval, hogy jobban érezze magát muszáj voltam vetetni vele pár dolgot. DM-ben is voltunk, ahol lehet ezeket a vízben megnövő állatkákat venni. Megint beszereztem belőle kettőt. Casper (jegesmedve) és Philipp (fóka). Ma pedig anyum révén megint bővültek, leopárdom is van már, de még neve nincs. Komolyan el vagyok én is ezekkel a hülyeségekkel.
Szerdán végül nem is jöttem haza, hanem kint aludtam. Ennek egyrészt oka volt, hogy jól éreztem magam, másrészről anyum is felidegelt és nem volt kedvem hazajönni. A gondok csak akkor kezdődtek mikor este tízkor már aludt mindenki én meg hiába feküdtem pizsamában az ágyban, nem jött rám az álmosság. Zenét hallgattam meg telefonommal szórakoztam, ami sajnos le is merült másnap délelőtt.
Amúgy más világmegváltó dolog asszem nem történt a héten.
Tök várom a hétfőt, mert a számlazárás szerint új hónapba lépek és élni fog a 10ezer sms, amit megrendeltem... kivi vagyok mennyit bírok majd elküldeni... elvileg 4 percenként kellene éjjel-nappal egyet küldenem, hogy kihasználjam mind, de szerintem ez lehetetlen. Mindenesetre rajta leszek az ügyön. Várom kedves ismerőseim, barátaim jelentkezését, akik hajlandóak lennének segíteni nekem. Mármint olyan embereket, akik nem unják meg ha naponta legalább egyszer írok nekik valami marhaságot, lényegtelen üzenetet. Bár gondolkozom rajta, hogy személyreszabott horoszkópokat küldözgetek majd. Mert ilyet, hogy "ma a munkahelyén gondjai adódhatnak" (kinek nem szokott ilyen lenni?) vagy "ma kellemes hangulatban töltheti a délutánt" (főleg ha még tudom is, hogy mit tervez az illető) én is tudok alkotni. Ha valaki igényt tart a Lindajósdára vagy Mi történt ma Lindával? szolgáltatásra az szóljon. Igény szerint bővíthetem is a választékot. 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr8355773

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Frases românticas para Namorada 2017.12.17. 11:03:05

Sherry - Az oxidáció művészete - A Borrajongó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása