Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

Apum

2007.01.21. 15:19 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: család lindás vidám

Mostanában elég sűrű napjaim voltak. Szerencsére nem volt időm unatkozni.
Főleg a családi kapcsolatokat ápoltam. Most pár napig tuti itthon leszek, aztán majd elválik merre visz az élet.
Tegnap apum elhívott egy összejövetelre. Aki ismer tudja, hogy nem éppen ez jellemző a kapcsolatunkra, hogy mi bárhová is mennénk együtt. De most mégis összejött és én annyira boldog voltam. Nagyon szeretem, tényleg, akármilyen távol is vagyunk néha egymástól, akármennyire megbántott néha, vagy csak simán elfelejtette, hogy én is élek. Nem tudom elfeledni a rosszat, de képes vagyok megbocsájtani. Úgy érzem minden együtt töltött percért nagyon hálás tudok lenni, mikor tényleg éreztem, hogy fontos vagyok neki, mikor rám mosolygott, mikor kérdezett, mikor puszit adott, mikor megölelt. Ezeket tényleg nem felejtem el sose. Olyan kevés emlékem van vele és annyira szeretnék minél többet. Minél több jót.


Úgy írnék még valamiről, de nem tehetem. Olyan nehéz.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr629982

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 29982 2018.07.01. 19:24:44

Totális csődben a francia állam - sorok között

Trackback: 29982 2018.06.13. 03:24:27

Történetek a múltamból: 2007 fekete nyara - A zingatlanos beszól

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása