Érzéseim...

Miről szól a blogom? Rólam. :) Amit érzek, gondolok, ami foglalkoztat és ami megfog... Röviden ennyi. Többit majd lásd később. :))

Contact

Msn: hamialinda@hotmail.com
E-mail: lindablog@vipmail.hu

Címkék

álom (5) barátság (40) család (27) dalszöveg (12) gondolat (58) idézet (83) lindás (141) magány (6) nótár mary (6) paulo coelho (5) shakira (5) spanyol (5) szeretet (46) szomorú (41) vers (30) vidám (12) videó (6) Címkefelhő

(rém)álom

2007.01.06. 09:58 - HamiaLinda SPANYOL ZENE

Címkék: álom lindás

Az elmúlt napokban korábban feküdtem le, hogy időben tudjak kelni. Szerintetek sikerült? Hát nem. Hajnali három és négy között rendszeresen felébredtem és aztán nem tudtam aludni. Majd visszafeküdtem és jobb esetben 9-10 között már fent is voltam. De nem véletlen, hogy felriadtam meg, hogy nem tudtam aludni.
Kb. 3 hete álmodtam azt, hogy várok, nem tudom kire/mire, nem tudom miért. De várok vmire, vagy vkire, ami/aki nagyon fontos nekem. Mielőtt bármi történhetett volna, természetesen felébredtem, szóval nem tudtam meg miért voltam annyira izgatott. 1-2 napig foglalkoztatott, aztán el is felejtettem egészen szerdáig.
Akkor megint ezt álmodtam és azóta minden éjjel folyamatosan. Mindig más a helyszín, szereplők, csak az ugyanaz, hogy várok és egyre, idegesebb és türelmetlenebb leszek. Sokáig senki ismerős nem jelent meg az álmomban, ám tegnap és ma már igen. Sőt, a mai nap már azt is tudom mire és egyben kire vártam. De megint nem sikerült befejeznem, mert mielőtt "találkozhattunk" volna felébredtem.
Nagyon idegesít. Főleg azért, mert nincs is kedvem azzal a személlyel találkozni. (lehet csak bebeszélem ezt magamnak, már nem tudom) Pedig elkerülhetetlen, hogy összefussunk az elkövetkező időkben és bevallom félek tőle. Nem tudom, hogy kezeljem majd azt a szituációt. Mindenesetre nem akarok már többször hajnali 3kor úgy kelni, hogy tiszta víz vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamialinda.blog.hu/api/trackback/id/tr7626571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása